22.06.2014

Hediye

Canim,

Oncelikle bu son derece ozel paylasimin icin tesekkur ederim.

Sen harika bir adamsin, bu yazindan anladim ki kendinin de gayet guzel farkindasin ama guzel ruhunun asaleti siradanliga izin vermiyor. Olma da zaten sen busun seni sevenler  boyle seviyor ve dahi sen kendine izin verip hata dedigin seyleri de yapsan, bu hatalar da yine senin tarafindan yapildigi icin seni sevenlerin, hayatlarinda onemli yerin oldugu insanlar bir bildigin vardir deyip kabulleneceklerdir. Oyle guven veriyorsunki karsindakine insanlar asla onlari kasitli uzmek, kirmak, zarar vermek isteyecegini akillarinin ucundan bile geciremezler. Sen ne yapiyorsan bir bildigin vardir diye goreceklerdir.  Sen siyaha beyaz desen emin ol inanacak insanlar vardir cevrende oyle bir elektirigin var sen bana hep derdin hatirliyorum 'senin yaninda huzur buluyorum' diye,  ben de sana olan hislerimi bir yana birak her zaman senin yaninda huzurlu ve guvende hissederim kendimi. Bu cok onemli bir ozellik nurlu gibi...,  insanlar isiga yonelirler ya senin de bu ozelligin var,  insanlar evet sana gipta ile bakmakta haklilar... Bak bu satirlari yazarken simdi dusundum de insanlar bana da gipta ile bakarlar ama gipta kiskancliga dondugu an hem bizlere hem kendilerine zarar vermeye basladiklari da bir gercek. Bizler de boyle bir duygu olmadigi icin ne anlayabiliriz ne de nasil basa cikabilecegimizi biliriz.

Kiskanc insan hirsli olur, hirsli insan da basarili olur (iptal iptal iptal) yada bunun yerine accesin tool'u (Doğru ve Yanlış, İyi ve Kötü, POD, POC, Tüm 9, Kısa, oglanlar ve gerisi®) ne ifade ettiğini hatırlamıyorum ama bunun ne olduğunu dusunurken kafan karisip olumsuzluklari bilincaltindan uzaklaştırmak icin kullandiklari kelimeler zinciri denilebilir.

Right and Wrong, Good and Bad, POD, POC, All 9, Shorts, Boys and Beyonds®

Benim icin basarinin olcutu toplumun dayattigi olmaktan ciksa hangi olasiliklari cekerim hayatima?  Al sana bir soru daha urettim bak not al bunlari iphone'unun not bolumune.


Hic de mutevazi olma baska peygamber gelecegini bilsem kesinlikle bu  adaylar sen ve Eşim olurdunuz.
Ne kadar sansliyim sizin gibi iki guzel ruh benim hayatimdasiniz.
Sartlarimiz bizleri seninle de onunla da ayrı düşürmüş olsa da sizler guzel adamlarsiniz.
Kendi kiymetinizi bilir ve bildirirseniz emin ol hayat da size bu  degerinizin karsiligini vererecektir. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder