17.07.2014

Salakmış!

Salak kelimesini lügatımızdan çıkaralım. 
Deli veya manyak diyebiliriz çünkü hala içinde bir zekilik barındırıyor hissi veriyor. 
Salak öyle değil, salak kafası çalışmıyor, salak beceriksiz, salak geri zekalı, salak seviyesiz, salak saf.... 
Ben sana deliyim seninle her manyaklığa varım!
Salağa yatarım ama salaklık yapmam. Sen de salak değilsin. Ben salak adam sevmem.
Gönlü güzel sevgilim. Halbuki seni çok seviyorum. 
Bazen seni o kadar çok özlüyorumki ... Hani .... geldi benim yine deyip seni aradığım zamanlar varya, heryerde seni görmeye başlıyorum. Öyle zamanlarda Herkesi sana benzetirim, ya ağzı ya gözlüğü ya saçı illa senden birşey bulurum. herşeyde sen olursun bazen baharda, bazen Ekim'de, bazen akrepte, bazen çalan bir müzikte, baZen deli kızın şarkılarında.. BaZen tenimde baZen içimde...seni anmadığım adını yazmadığım bir günüm geçmemiş yıllardır düşünsene... Seni öpüp koklayamasam da sana dokunamasam da sen hep içimde bir yerdesin ...  geldi demem sana susadım demek bilgine... Bildiğin gibi değil çok susadım 😘

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder