4.05.2012

Bugun günlerden Seyahat


Bugun günlerden Seyahat.Ben o yüzden hep haftanin Seyahat gununde uçarım. Hani insanlar Cumalari sever ya ben Seyahatleri severim en cok da iste boyle kısa olanlarıni. Ucucam gidicem bir Seyahat gunu sonra Pazar son ucakla geri donucem ki su insanoğlu  kuş misali lafının hakkını vereyim di mi? Yine oyle bir Seyahat iste Denizkizi ülkesine... Bu sefer dersime çalışmadım suçlu hissediyorum kendimi bir teşekkür etmeyi ve lütfen demeyi öğrenir bari insan yaziklar olsun benim kalimiba.  Şimdi bu yazıyı havada yazıyorum  yaklaşık bir saat sonra iniyoruz. Önümde Ortadoğu'nun bağrından iki kiz oturuyor. Bizim coğrafyanın kızlarının güzelliği de bir baska inan bu koca uçakta iki güzel var onlar da bizim komşu ülkelerden e bir de ben varım tabii agarmadan kalan bir kasim gözüm olduğu icin arkadan İslandinavlar kendilerine benzetseler de yüzumu görünce benim de güzel ırktan geldigimi anlıyorlar. Simdi güldüğünü duyar gibiyim valla gel de gulme, ben de cok güldüm kendime sanki bu, gun yuzu, gunes yuzu görmemiş  kuskonmaz beyazı saclarima rağmen neredeyse  bir mezura boyuna dogru ceken beni İslandinavlara kim benzetecekse:)))) Neyse hic olmasa biz güldük :))  Şimdi bu Norvec Havayollari ucakta wifi var diye telefonuma mesaj yollamıştiya,  benim ve 209 kisinin daha bu uçakta wifi var ama niye bağlantı kurulamiyor diye isyan etmesi gerekmez mı? Yok anacim herkes laptopuyla telefonlariyla oynuyor ama bir Allah'ın kulu da isyan etmiyor iste medenilik de boyle birsey. THY larında olsak bir düşündüm de once herkes hostesleri çağırıp teker teker niye wifi bağlantı yapamıyor diye sorar hatta yanındaki sorar 10 dakika sonra açıklama onu tatmin etmediği gibi hala da baglanamadigindan bir de bizim adamımız cagirir hostesi sorar. Ben kendimce bir sebep düşündüm ki muhtemelen bunca insan bağlanmaya  aynı anda çalışğı icin kapasitesi yeterli degil ekranlarımızda full çekiyor göstermesine rağmen internete bağlanmıyor maalesef .  Hostes bu açıklamayı yaptıktan sonra ve hatta bunu herkesin çağırıp sormasından bikan kabin görevlileri anons edip duyurmak zorunda kalırlar. Hani bir bilmiş bir tayfa vardır ya ortaya laf atar diger siniklerin de sesi cikmaya baslar 'kardesim isimiz gücümüz var emailimi kontrol etmem lazım acil haber bekliyorum, gereksiz Facebook'a filan gireniniz, eğlencesine bağlananız varsa lütfen kapatsın hatları meşgul etmeyelim isi gücü olanın işine mani olmayalım' der miiii demez mii?  Neyse Seyahat günümün gecesine az kaldı indiğimde geceyarısına 45 dakika kalmış olacak. Uçağa binmeden annem aradı söyledi bu Cumartesi hidirellezmis. Bütün kederleri acıları küskünlükleri bir beyaz kağıda kirmizi kalemle yazıp gece yarısı yakacakmisiz, sonra yine kirmizi kalemle bütün gerçekleşmesini arzu ettiklerimizi de bir baska kağıda yazıp katlayip gece boyunca gulagacina asacakmışız, sabah olunca o kağıdı akan suya atıp dileklerimizin bir bir gerçekleştiğine tanık olacakmışız hadi bakalım. Yasıyorsa uzun ömürler versin yoksa Allah rahmet eğlensin   sevgili Emre hocam, lisede edebiyat ogretmenim aynı zamanda karsı komsumuzdu hidirellezlerde ateş yakar üstünden atlardik şarkılar söylerdik daha mahallemiz sadece bizim mahalleyken... Hiç usanmadan bütün gece konser verirdi sesi de Zeki Muren'i aratmazdi... Hele bı de siir okurduk beraber derslerde... Hatirlayabildigim kadarı ile  Bu sehrin uç yerinde uç damla gözyasiyla gidiyorum,  Birincisi seni ilk gördüğüm yerdir İkincisi seni ilk optugum yerdir Üçüncüsüyse söylemeye dilim varmıyor  Bana git dediğin yerdir  Bu satırları orada karalıyorum Ve demir aldi şilebimiz gidiyorum gidiyorum gidiyorum ....  15 dakika rotar yapti ama masallah zamanindan 10 dakika da once indik hayatimda gordugum en uzun ve genis bir yakomoz Baltık Denizi'nin üstünde... Bana deniz olsun bir de sen yetersiniz ... Yine mi guzeliz deriz... zaten çiçeğiz :)))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder