22.05.2012

Ruhumun GIDASI

-->

Sence ben bencil miyim? Sevdiğin kadar severim istediğin kadar isterim arzuladığın kadar arzularım... Meger ne kadar ekmek o kadar köfte olayını lafini insan bu yastan sonra ogreniyormus. Bugun konuştuk Ayse ile o da boyle oldugum icin kendimi koruduğumu ve cok uzulmedigimi söyledi ama ben zaten cok üzüldüm kendimce... Allah herkese cekebilecegi kadar üzüntü şımarmayacağı kadar rahatlık ve kaldirabilecegi kadar ask veriyor. benimle Ferhat olmazdı çünkü Sirin gibi beklemezdim ben onu. Hükümdar babamin bile bana birini bulmasına gerek kalmaz Ferhat dagları delene kadar günümü gun ederdim o dagı delip ulaşğında bana ya ben beklemekten yorulmuş beni seven bir yakisikliyla coktan bir bebek yapıp adını Ferhat bile koymamış olurdum ve hatta niye bu kadar uzun sürdü o daglari delmen deyip bütün sucu ona yukleyecek kadar da zeytinyağ misali üste çıkardım ... Bugun günlerden pazar uçak yine inmek uzere ... Hava güneşli sapsari bir bluz var üzerimde insanın zevkleri değişiyor benim de oyle oldu ama bu maymun iştahım hiç değişmeyecek, bu da ruhun gıdası anlaşılan. Benim ruhumun gıdası … hahahahaha  valizimi indirdi yukardan iki uc goz flortune karsilik olsa gerek:)))
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder