3.05.2012

Sarkilardan fal tuttum


Yahu ne dusundum biliyor musun? Allah rizasi icin bir begendim desen yada begenmiyorum manyak misin bana ne senin hislerinden dusuncelerinden desen de benim de okuyunca ne dusunuyorsun bir fikrim olsa. Bu yola ciktim oyle pusulasiz filan kah gunumu kah dunumu kah da ask yazarak... icimde birsey kalmaz benim aklima gelini geldigi an geldigi sekilde soylerim bu da oyle bir tepkiydi. 

Bir kac gun yokum yine bir kuzey ulkesine yolculuk haftasonu icin, gelince yazarim nedense heyecanim yok. Ben seyahatlerimde 3 ay oncesinden o memleketin dilini ogremeye calisirim su, ekmek, sag, sol, tesekkur, lutfen, kac para... bunlar uc dort gunluk seyahatlerde yeterli oluyor donerken ucaga bindigim an butun ogrendiklerimi unutmus oluyorum o ayri:) ama kendi dilinde insanlara tesekkur etmek yuzlerini gulduruyor onlarin. Ve hatta aklima gelmisken soyleyeyim insanlar en cok kendi isimlerini duymayi severlermis. Mutlu edermis insanlari isimlerini duymak onun icin arkadaslariniza sevdiklerinize gozunun icine bakarark konustugunuz kadar isimleriyle de hitap etmeye ozen gosterin.

Ya gider ayak facebooka haber vereyim dedim de bir denizkizi ulkesine gittigimi yorumlar geldi bu arada bir arkadasim papatya falina bakiyormus dedimki ‘sen sarkilardan fal tut’. ‘Koro olur o zaman’ dedi. Ben sarkilardan fallarimi tek tek tutarim daha eglenceli sonucta her sevgiline ayni duygulari hissetmedigin gibi her adamda da ayni hisseleri uyandirmis olamazsin. Onun icin ben mesela bazen sarkilardan fal tutarim bu Timur’un bana soyledigi olsun, bu benim Mehmet’e soyledigim olsun bu Ali’nin bana soyledigi olsun bu benim Ali’ye soyledigim olsun diye devam ederim. Yani otursam bir muzik kanalinin basinda hic canim sikilmaz anlayacaginiz. Sen  de dene genel de dogru cikiyor acittiklarin hala acilar icinde kivraniyor, unuttuklarin bir kerecik gorseydim diyor… sen benim varya tirnagima makas bile ben senin varyaaaa e ne soylesem nafile…J
Tabii ki sevgililerimin isimleri bunlar degil! Eski sevgililerden okuyanlar olursa gotleri de kalkmasin di mi ama:) Hayatta onlarla guzel be!

Olmalı mı olmamalı mı
Yoksa hiç de
ğişmemeli mi
Ama ben de
ğişmezsem, ben olamam ki
Görmeli mi görmemeli mi
Yoksa hiç bakınmamalı mı
Ama ben bakınmazsam, hiç göremem ki
Sevmeli mi sevmemeli mi
Yoksa hiç be
ğenmemeli mi
Ama ben be
ğenmezsem, hiç konuşmam ki
Bilmeli mi bilmemeli mi
Yoksa hiç ö
ğrenmemeli mi
Ama ben ö
ğrenmezsem, hiç olamam ki
Olmalı mı olmamalı mı
Yoksa hiç de
ğişmemeli mi
Ama ben de
ğişmezsem, ben olamam ki.

Yine mi yoruldun okumaktan n’apiim benim kafa birmilyon dedim ya

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder