10.05.2012

ruya bu ya



Baska tenlere baska ruhlara degdikten sonra zaten son olmasini arzu ederek variriz herhalde o noktaya..

Sabah uyandim nasil bir huzur var icimde..  sonra yavas yavas hatirlayinca yuregim isindi yuzumu tebessum kapladi, ask insana iyi geliyor taze kan, hani yeni ekilmis cicege can suyu gibi... ufaklik agliyor ben gidip bakayim... tam da yeni yatmistik sarilmisiz simsiki ustumde cicekli pijamalarim atmisim sol bacagimi ustune gommusum kafami boynuna icime cekerken seni... yine icime cekerek uyuyakaldim... simdi de alarmla uyandim buyugu okula yollayip geliyorum... bu sefer baska kivriliyorum yanina yine atiyorum bacagimi ama ustune, bu sefer baska nefesim yaniyor ... ve nefesim tenine her degiste sen de alev almaya basliyorsun... dudaklarimiz bulusuyor... bu ne yaaa ruyaymis hayirlar olsun!!!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder