15.04.2012

Ahududu Ketonu ile zayiflama


Sabah sabah kalkip asagidaki birazdan seninle paylayasagim bilgiyi okuyunca gomu bulmus gibi oldum. Evden cikmadan hemen oturup yazayim senin de haberin olsun dedim. Simdi cikip bakacagim bulmazsam dogal urunler satan magazada gelip internetten ismarlayacagim. Inanir misin denemedigim yol kalmadi ve 4 yil kadar once hem spordan hem rejimlerden elimi  etegimi cektim. Ama bu gidis gidis degil dur demenin zamani geldi.

Bir cocukluk arkadasim bana bir kac ay once I phone'un bir hastalik oldugunu soylemisti onun Blackbery si varya ondan tabii:)) Neyse ama adam hakli yataktan kalkarken insan eline I phonunu aliyorsa normal midir sabahin 7sinde is kadini degilsen, sevgilin yoksa, ailenden kimse hasta degilse ne kadar acil bir cevapsiz arama, e-mail yada twitt ve hatta Facebook update i seni bekliyor olabilir ki ? I phone hastaligini arkadasim bahsetmeden once gece tuvalete kalkinca da telefon elimde gidiyordum semptomlarindan birinin de bu oldugunu soyledigi icin arkadasimin evinde gecirdigim guzel bir hafta sonunda telefonumun wifi ini kapattim da cenesinden oyle kurtulabildim cunku:))

Simdi gelelim Ahududu Ketonuna..


Ahududu Ketonu ile orantili bir sekilde vucut yaglarimizi yakabilirmisiz,  gunde 100mg-200mg  alirsak Ahudugu ketonu vucuttaki yaglari  yakmaya bire bir diyor okudugum makalede.

Yan etkisi olmayan dogal ahududu ketonu vuduttaki adiponektin adli hormonunu duzenlermis. Adiponektin vucutta glikoz ve yag asitlerini dengeler ve metabolizmayi hizlandir. Hucrelerdeki yaglar daha hizli ve etkili bir sekilde kirilir ve daha hizli yag yakmamiza yardimci olur. Iyi bir sonuc elde edebilmek icin 40 kilo Ahududu tuketmeniz gerekirmis! Ancak 100mg lik destekleyeci Ahududu Ketonu haplari ihtiyaciniz olani icerir.

Haydin Ahududu ketonu bulmaya...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder