25.04.2012

Cesit Cesitiz





Kacak dovusculerden hic hoslanmam. Adam olacaksin, dobra olacaksin su hayatta bana bosuna ‘tassaklisin’ demiyorlar. Hem dogru bildigimi hem, sevmedigimi hem sevdigimi hatta salaga yatsam bile salaga yattigimi da soylerim ben.

Hala ilk adimin erkekten gelmesini bekleyen bir jenerasyona ait olsam bile, bir adim gelene 10 adim gitmekten de cekinmem hic.


Bana ‘beni yalniz birakma, senin yaninda huzur buluyorum’ derken aslinda eski sevgilisinin cagrilarindan uzak durabilmek icin senin  tarafindan sahiplenilmeyi bekledigini anladigin an ‘ne yasayacaksan yasa aklinda kalanlari bitir cunku bitecek biliyorum, dondugunde burada olursam buradan devam ederiz’ diyecek kadar da gurur tavan yapmis o zamanlar.

Ben bekledim mi? O dondu mu? Bu da baska bir gecenin yazisi olur…
Seviyorsan yapis hele ki bu eski sevgili, hayatta en cok sevdigin adamin canini defalarca yakmis ama 30una gelirken ayagina gore pabuc bulamadigi icin son darbeyi vurmaya geldigini kadinca ic gudulerinle anladigin an her yol mubah. Hatta bu eski sevgili karsina cikip ‘o hala beni seviyor onun mutlu olmasini istiyorsan birak onu diyecek kadar’ kustahsa sen de ‘ben senden cok seviyorum ve herkesten cok ben mutlu edecegimi biliyorum’ diyecek kadar da curetli olman gerek. Bunun farkina varmak icin aradan yillar gecmesin.

Tabii bir de sevilmedigini bile bile sesu misali yapisan ve dunyayi hem sevdigi adama hem kendisine hem cevresine zehir eden bir grup var. Genelde bu tipler hic birseyi tek baslarina yapamazlar erkekler aciz ve kendilerine muhtac kadinlara bayilirlar, gururlari oksanir zavalli kadinin yaninda. Hayatin boyunca bu sekilde oyunculuk yaparak yasabileceksen ve bu seni zavalli goren adamin her an kimin pesinde oldugunu tahmin etmekle ugrasabileceksen bu yola bas vurmak da bir cozumdur. Yorucudur diye tahmin edebiliyorum ancak. Hep salak numarasi yapacaksin birseyden anlamayan anlasan bile anlamiyor gibi yapan mesela Ucak bileti nerden alinir, valiz nasil hazirlanir, pasaporta nasil basvurulur, bu ben yapamam ben bilmemler adami kafalayip evlendiginde geceleri  ‘cocuk seni istiyoorrrr Tufaaaan’a’ kadar gider. Bu kocalar hic okuz olamazlar her an karim kendini nerde kaybedecek doktorun yolunu bulacak mi, cocugumu nerede unutacak korkusuyla hep pur dikkattirler. Bu cesitler yorulur pes eder sonunda, hele bir vazgectimi senden dunyanin taaa obur ucuna arkasina bakmadan kacar. Artik o yolunu bulamadigin doktor, gece susturamadigin cocukla vay haline!

devami geliyor...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder