13.04.2012

Tual bana ben tuale bakiyoruz aylardir Bari yazayim dedim


Hic tuali salonunun ortasina koyup aylarca bekledigin oldu mu? Icimden dokuluverecek renkleri fircanin ucundan akitmak istiyorum aylardir ... elime lise yillarindan beri firca almadim ama bir yildir boyle bir potansiyel tasiyor icimden. Aslinda en cok da  yazmak istiyorum artik biriktim... daha 10 yil once yazmalisin diyen dostlarim artik 'fasikul fasikul okumaliyiz seni sen bir A dan Z 'ye hazirla' diyorlar bana. O kadar cok sey var ki dinlenmis, demlenmis kanatlanmak isteyen nereden baslayacagimi bilemeden... bugun yine hep tesaduflere inandigim gibi bu blogger'in da karsima cikmasini bir tesaduf degil, kader kabul edip yazmaya basladim. 
Seninle anlatacak cok seyimiz var. En cok da ne yaparsak yapalim aski katacagimizi biliyorum. Ben 21 yasinda hayati geldigi,  sorgulamadan yasayan, paylasarak buyuyecegime inanan iflah olmaz bir dostum..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder