23.04.2012

Yurek gerek



Kilavuzu karga olanin burnu boktan cikmazmis ya burada karga kim oluyor tahmin et:)) Kendine akli basinda arkadaslar secsen olmazdi boyle, anne sozu dinlesen zaten simdi her aksam eve ciceklerle gelen bir kocan olurdu .. Amma velakin adi koca olunca hepsi okuze donusuyor artik biliyor ve kabul ediyoruz.
Pijamalarini giyip hele bir de gogsune kadar ceken, bir elinde kumanda bir elinde telefon alan adamin saat dokuzdan sonra hangi semtte buyudugu, hangi universitede okudugu, hangi sehirden hatta hangi milletten oldugunun hic bir onemi kalmiyor.  Ha bir de bizim kadar kendine bakan kadin ruhundan anlayan seninle alisverise gidip beyaz kemer ve beyaz ayakkabi kombini yapan kocalar da iki cocuk ve 40indan sonra donuyorlar bu da tecrubelerle sabit tanidigim gaylerin %90 u evlenmis coluk cocuk yapmis 90larda gayligini ilan etmisler.

Simdi bize lodos yerine ucak bileti, bir kayik yerine Saadettin (herhangi bir isim sectim Tazekan da olabilirdi)  zuladaki sarap yerine de artik on-board sampanya yakisir.
Yasta geldi Dante gibi ortasina omrun, Saadet veren anlaminda kullanmadim ben o Saadettin’i sen yanlis anladin. Hatta saadeti attin verenini buldun.

Askin beklentisiz olaninin en guzeli oldugunda hemfikirim ama sen beklemeyeceksin de o vermesini bilecek ama sadece sana! Saadet zinciri kurmasina gerek yok.

 Ya bir de ne geldi aklima; hani benim gibi arkadasi olamazmis ya hakli cunku ben yureklendiriyorum sevdiklerimi cunku benim sevdiklerimin yurekleri var.

Sen keyfini cikar,  cikaramadiginda da ona gore bir yazi yazarim merak etme, yarini dusunme ama bilki ben yarin da ben hep buradayim dovdurmusuz  artik otesi yok!  Ben nasil kapi tekrar aralandiginda  sarki soyleyeme kaldigim yerden devam* ediyorsam senin de acilen bunu uygulamaya koyman gerek.
Senin sorunun sarkiyi devam ettirebilmek degil de kapi kapandiginda makami sasiriyorsun be gulum! Hemen bir huzzam tutturuyorsun olmuyor... ama o kapi simdi senin sarmisakli manti yedigin gece aralanmis olsa da seni iceri almak icin degil bunu bil yeter. 



*bakiniz bir daha Ask



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder